Yükleniyor ...

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image
kayaalp yurtseven : çok tşkr sohbet sayfanızı öğrenmek istiyorum | kayaalp yurtseven : kıbrıstan yeni üyeyim arkadaş tavsiyesi tşk | harika : Merhaba Ekin Uzunlar yokluğunun kefeni parçası ricam olabilir mi | ECE : Selamlar istek alıyor musunuz? Hüseyin Kağıt ve Nesrin söyleyemedim ile Üzeyir Mehdizaded & akşın Fatehin haram olsun parçalarını çalar mısınız? Dinleyen herkese gelsin teşekkür ediyorum | kayaalp yurtseven : lütfen mustafa yıldızdoğan dan paylaşamam şarkıyı çalarsan sewinirim şarkı bizi dinleyen herkese gelsin | Gurbuz bingol : Bende istiyorummmm | Birsen : Selam hoşgeldin sevgili pırıltı hayırlı akşamlar keyifli yayınlar diliyorum yürekten sevgiler saygılar. | Bülent İĞDİROĞLU : Doğru uyuyakalmışım.. 🤣😂 | Nihat Ergül : Abi teşekkür ediyoruz | Nihat Ergül : Nasılsın abim sevgiler bir şarkı gönderirsen eşimle bana mutlu olurum | Emrah Turan : Abicim keyifli programlar yine enerjik bomba gibisin Rabbim enerjini çok versin nikos vertis ten bir parça çalarsan sevinirim | Kimene : Abim keyifli yayınlar diliyorum şarkı için çok teşekkür ederim kendinede bir şarkı seçermisin herzamanki gibi benden | Birsen : Merhabalar hoşgeldiniz Ercan bey sorunsuz keyifli yayınlar diliyorum bu akşamın güzel parçalarından banada birtane seçersenis mutlu olurum.Şimdiden teşekkürler sevgiler saygılar efendim. | cemrem özdlek : slmlar güzel yayınlar sizin secdiginizz bir sarkıı size ve dostlara gelsin tşkkk | Serpil Kırıcı : Doğum günüm için Egenin diğer yakasından bir ezgi istiyorum.. Melina Kana öncelikli tercihimdir. | Futbol : Mrhb iyi yayınlar ercan üstadım sizin seçeceğiniz güzel bir sanat müziği dinlemek isterim şarkı şahsınızda tüm bizfm ailesine gelsin saygılar | Ayvalikfan kıymet : Iyi yayınlar ercan abicim manus babadan bir parça rica ediyorum istanbuldaki can arkadaşlarım oya ve turana ve eşim metine | DENİZ : Tekrar selamlar Neşet Ertaş iki büyük nimetim var türküsü tekrar ricam olsun mu? | Selma : Merhaba Burcu Güneşten sen benimsin ben senin türküsünü çalmanız mümkün mü | DENİZ : Selam iyi geceler Musa Eroğlu var git ölüm türküsünü rica etsem |


Featured image
Featured image
Featured image
Featured image
Featured image
Featured image
Featured image
Featured image